Deo till tusen

söndagen snart till ända, jag har inte gjort många knop idag inte, inte riktigt enligt mina planer men är rätt nöjd idag ändå.

Vaknade sent, lite BB, lite duschning och sen upp till A för lite matlagning, drog inte rätt länge på tiden, men vi såg wipeout vilket var jävligt roligt!
Nu har jag målat naglarna och kollar på night rider, en härlig söndag helt enkelt!

Igår gjorde R en tatuering, sjukt snyggt, och det lilla snedsteget pratar vi inte om ;)

Nu ska ja fundera vad av alla mina rena kläder jag ska ha på mig, tisdag kan vi äntligen tvätta, just nu finns typ inget rent! SUCK, blir att använda mycket deo ;)

Sov gott på er!

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha Deo-dusch är det riktigt fina :)

2009-03-08 @ 22:26:42
URL: http://phasio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0