ekströms äppelpaj

oh happy day.....

Idag är det lördag, solen skiner och min astma är i princip borta! Nu är det bara vanlig rethosta kvar vilket känns skit bra! Känner mej frisk igen och akuten känns alldeles lagom långt borta!

Idag sker nog inget spec, vår balkong är rensad från all skit så jag ska nog sätta mej där ute, läsa en bok och dricka varm choklad, ta till vara på tillvaron :)

Sen kanske det blir något trevligt, vi får väl se, men att bli bjuden på lite ekströms äppelpaj hade ju inte varit dåligt ;)


Kommentarer
Postat av: Anja

Skönt att höra att du är bättre.Hade jag varit där så skulle jag bjuda dig på massor av ekströms äppelpaj,för det är du värd....

Kram,kram

2009-03-21 @ 18:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0