förändring...

Idag är jag seg, jag känner mig bakis. Fastän allt jag drack igår var coca cola!
Får försöka peppa upp mig lite inför ikväll, då är det lite fest hos Sara eftersom hon fyllt år, och sen blir de dansband på Sandra!

R ligger och sover, och grannens hund sitter ute och ylar, detta kommer inte att sluta bra!

Idag fyller även min ömma mor år! Grattis Grattis!


Ibland kan man inte alltid tänka på sig själv, man måste anstränga sig. Det insåg jag igår! Det ska bli förändring! Det måste bli en förändring!



Kommentarer
Postat av: Malin

Värst va tidigt du var uppe :P

2009-03-28 @ 10:53:26
Postat av: Sara

Här snackar vi inte liiiite fest :)

2009-03-28 @ 11:47:37
URL: http://phasio.blogg.se/
Postat av: Bumling mamman

Tack så mycket =)

2009-03-28 @ 17:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0