Grattis!

Morfar som hade namnsdag igår, det glömde jag totalt bort att skriva!

Gårdagen var rolig, jag jobbade, solade, sen gick jag och handlade en skitsnygg ryggsäck till Sara. Efter det bowlade vi, och jag utklassade hela bunten, Helena var närmast och hade gjort ett stort uppryck mot förra gången:)

Idag är det mestadels jobb och sen packa, jag har verkligen INGENTING att ha på mig, vilket ger mej lite ångest! Men jag får väl handla något ;)
Imorgon bär det iväg till o-hamn för klippning, can't wait i can tell you!

Gårdagens lärdom: Smärta är relativt, jag tål smärta rätt bra ;)

Kommentarer
Postat av: syrran

ha ha har du ångrat dig me färgningen??

2009-03-12 @ 11:26:04
Postat av: Emle

ja orkade bara inte skriva färgning också =)

2009-03-12 @ 11:29:53
URL: http://sedorikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0