huvud fullt med snor

Idag är ingen bra dag, vi hade möte runt kl 10, och då bestämde sig nästan för att sätta propp på sig själv, vilket innebar att kunna prata gick inte spec bra.

Det har nu resulterat i lite huvudvärk, ont i nacken och allmänt ont i öronen, så just nu vill jag bara åka hem,lägga mig i badet och sova! Gud vad jag önskar att jag vore en björn, sova ett par månader i rad vore fasen inte fel.

Annars så gråter han Fritzl i rätten och tycker allmänt synd om sig själv, patetiskt! Han är mycket väl medveten om vad han har gjort för fel och nu försöker han nå ut till alla människor med stort hjärta med förhoppningen om att få ett lindrigare straff. 
Nu gråter han över sin barndom. HEY??! Alla har vi väl inte haft en fläckfri barndom, men inte fan kan jag skylla på mina föräldrar om jag våldtar och håller mina barn inlåsta i typ 30 år.

Skjut människan, så slipper alla honom, vore inte det bäst så?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0