I've pissed him of!

I början nu trodde jag bara att det helt enkelt var för mycket att göra.
Men nu insåg jag att jag trodde heelt fel!

I've pissed Him of där uppe, för någon makt är iaf emot mig. För inte nog med allt vanligt man har att göra, då dyker det upp annat. Nu sitter jag med provisioner, och måste dra ut statistik från två olika ställen, försöka räkna ihop och SEN kan jag börja lägga in. Tar mej minst hela dagen!
Den som sa att man inte behöver lära sig delat med, gånger, plus minus och procent, den har heelt fel, för det är fan det enda jag använder.

Nu är frågan vad jag ska göra för att få makterna att vara lite snällare mot mig! För nu är det inte roligt längre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0