Kära S....



Fick denna av en nyvunnen vän till mig! Sånt där värmer i hjärtat när man får en sån sak, en slags bekräftelse på att man är omtyckt.
Vänner är något som är dyrbart för mej, det är inget jag slänger iväg i onödan, utan då ska det vara att jag är riktigt besviken, frustrerad och ledsen på min vän.

Det finns inget mer som jag hatar när en vän inte är ärlig, ljuger, dåliga undanflykter. Inte berättar saker för en, att man inte anförtror sig.
Jag kan vara
glappig i käften, det kan jag erkänna, MEN jag vet när man ska hålla något hemligt och när det inte är lika farligt.

Och än så länge har mina vänskaper betytt något, jag tänker spec på en vän, där vi haft otroliga upp och nedgångar, och vi har ALLTID hittat tillbaka till varandra. Vi kan vara som hund och katt, och samtidigt 100% ärliga med varandra. Oavsett hur jobbigt det än är.

Tråkigt att det inte alltid blir så, för vissa människor kan ju inte ändra sig, och framför allt stör det mej när dom själva vet att det dom gör inte är ok, och försöker dölja det med dåliga ursäkter och på helt vansinniga sätt. Antingen står man för det man gör, eller så låter man bli att göra det överhuvudtaget. Det äcklar mej!

Tåget har gått, stannar aldrig mer igen!



Kommentarer
Postat av: syrran

hörru så bra me hemligheter e du inte ;-)

2009-03-04 @ 15:13:53
Postat av: bumling mamman

Ja visst vänner är viktiga att ha i livet. Men mamma då, är inte hon viktig?? känns som vi aldrig träffas längre, det tycker jag är jätte synd =(

puss i pannan

2009-03-04 @ 15:30:32
Postat av: Anonym

vet att mycket av det du skriver handlar om mig.

2009-03-04 @ 16:18:47
Postat av: evelina

men ja tycker om dig endå och kommer alltid att göra det.hoppas någon gång att vi också ska hitta tillbaka till varandra någon gång

2009-03-04 @ 16:21:22
Postat av: Sara

Snuttefia!! Du är min vän, en mycket god sådan!! Ang Hey, I Lalalala Like You! ;)

2009-03-04 @ 18:20:14
URL: http://phasio.blogg.se/
Postat av: emmelie

syrran, jaaaa ja vet det blev galet, men allt var faktiskt inte mitt fel, men är ledsen för det!

mor, se inlägg ovan =)

Eve, samma sak. Det är försent och du har bara dig själv att skylla!

Saram yes vi är goa vänner, men de sista fattar ja ingenting av, ang hey...? jag kanske är lite efter ;)

2009-03-04 @ 18:45:41
URL: http://sedorikas.blogg.se/
Postat av: evve

oki om de är försent som du säger så värkar de som att vi aldrig kommer bli vänner..då förstår ja

2009-03-05 @ 12:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0