love tisdagar

Mina kollegor klagar alltid på tisdagar, med Ramona i spetsen. Tror nog hon hatar tisdagar lika mycket som innan. Vissa hundar lär sig aldrig att sitta ;)

Men jag fullkomligt älskar tisdagar, iaf tv tisdagar. Idag är det den rätte för rosing, sen desperate housewifes, brothers and sisters och big brother. Me like!

Nu käkar vi lite ost och kex jag och Malin! Något mys måste vi få ha!

Lite bilder kommer på badrummet och inte bara den stökige hallen, och min sambo gör ett hästjobb med badrummet och katterna. Love till honom!

Slutsatsen av detta, när arbetsdagen är slut börjar livet.

Kommentarer
Postat av: Ramona

Japp, hatar tisdagar fortfarande. ;-)

2009-03-04 @ 07:09:56
URL: http://ramonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0