Mina brister

Jag är ett skämt som person, jag tror jag kan allt, jag tror att jag är många gånger bättre än andra.
Vilket egentligen inte stämmer.

Mina brister:
- Jag skjuter upp saker i tid och otid.
- Jag skulle egentligen tagit körkort för 5 år,
- Sköt upp min läkartid, tills jag till slut missade den och nu struntat i det.
- Beter mej oftast mer som en man än kvinna
- Måste alltid rätta människor när dom säger ett ord i fel form
- Celluliter i princip över hela kroppen.
- Mitt ansikte ser ut som en krigszon, med kratrar och hela kittet.
- Jag har helt ärligt minne som en guldfisk
- Dålig på att ta kritik
- Tycker ofta synd om mig själv, gråter gärna en skvätt för att sen gråta lite till mig
- Jag tröstäter
- Jag tröstdricker (framför allt cola)
- Jag kan inte bli full utan att 95% av gångerna spy
Jag går utåt med mina fötter som Charlie
- Jag tycker att jag spenderar mindre pengar än R, fastän det nog oftast ändå är tvärtom
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0