My oh my...

my oh my....

Kvällen var hård, Anna är ett levande bevis på detta, jag ska få till en bild på henne så ni kan se själva.
Gårkvällen innehöll fotboll, trevliga prat och chips och dipp. Morötterna var dåliga enligt Anna.

Killar har jag lärt mig kan inte ta en vink, två stycken mycket ihärdiga pojkar som jag inte har en susning om vad dom höll på med, och antagligen inte de själva heller. Höll på att dansa in och försökte få kontakt och trots att både S, Kia och Hanna och Anna och jag bytte plats och dansade framför dom så de skulle fatta vinken, så gjorde dom inte det. 

Annars var det Lasse Stefans och Sara var i sina lyckligaste dagar. Anna fick ligga till slut, med Tiger. och nu sitter hon och klagar på jobbet om hur dåååligt hon mår! Dessutom har vi kommit fram till att S kommer bli alkolist,fet och miljonär efter våra presenter.

Lyckad kväll och det bästa på hela kvällen var att krypa ner bredvid R och sova gott tillsammans med honom

Nu är det jobb, lite ångest och just nu kan ingen av oss tänka på något annat än en KG gyrostallrik om en timme eller så! Mums!

Kommentarer
Postat av: Kia

Ja, det var en sjukt kul kväll. Hälsningarna kommer från soffan.. ;)

2009-03-29 @ 14:33:45
URL: http://kiawesterlund.blogg.se/
Postat av: Anna

inga bildbevis idag, KATASTROF är vad den här dagen är=) jag måste säga att jag e sjukt nöjd efter min natt med tiger, helt underbart! Snart dax för MAT....mmmmm gud så gott KGs here we come!

2009-03-29 @ 14:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0