Nu börjar vi...

okej sorry att jg inte har skrivit, jag har haft en liten paus!
Men nu måste jag börja igen, nu är jag på G igen.

Idag böjar vi renoveringen i badrummet, det absolut roligaste med detta förutom slutresultatet då (hoppas jag) så heter killen som hjälper oss med badrumet Tony, tony är från england och pratar precis som Tony Iewing. Otroligt roligt och underhållande. Nästan så jag funderar på att bo hemma bara för att höra tony prata så roligt hela veckan.

Men jag har faktiskt packat min väska och tänker bo hos malin denna veckan tills badrummet är klart, för jag veet hur det kommer sluta mellan mig och R om jag är här. BRÅK!
jag gillar slutresultatet av en renoveringen men inte det emellan.

Just nu står irwing och bankar i badrummet, det låter som han river hela skiten.... haha det är ju just det han gör. ;)

Dags att åka till jobbet, idag känner jag mej skit snygg ;)

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Kia

Äntligen skriver du!! Nu vet jag att du lever :)

2009-03-02 @ 12:29:09
URL: http://kiawesterlund.blogg.se/
Postat av: Emle

yepp, I am alive =)

2009-03-02 @ 13:56:19
URL: http://sedorikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0