runnerup

okej jag vann inte men 8 poäng efter, efter massor med runda ringar, 5 stycken på raken. Otur kanske!
Klotet fastnar fortfarande , jag har ett tjockt finger, går det att banta just de fingret? Helt allvarligt, jag saknar det klotet, och det saknar nog mig. =)

Det var mycket skratt idag, framför allt Cia var utsatt, men så är det om man skriker ut sitt privatliv i lunchrummet, jag har redan ett namn för honom.... kägelmannen :)

Nu är de snart big brother på tv:n. Jag skulle älska big brother huset, eller älska var väl ett starkt ord, men jag skulle kunna söka, om ja vore singel.

R skulle inte klara av att ha mej i huset. Men tänk er mej, utan bloggen, utan t:v:n, utan musik. Allt sånt! Snacka om utmaning. Jag vore nog rätt underhållande också ;)

Dagens lärdom, lite gråt och en promenad gör fan inte saken bättre, jag har testat!



Kommentarer
Postat av: Kialutten

Men hallå!!! sådär kan du väl inte skriva!!!!!!!

Jag stavar mitt namn med K!!!

Sen var det inte jag som sa något i lunchrummet, det var en annnan vän.. eller not ;)

2009-03-04 @ 22:09:42
URL: http://kiawesterlund.blogg.se/
Postat av: Emle

hihihih,,, cia det var medvetet skrivet med C, tror du inte jag vet hur mina vänner stavar sina namn. Samma sak med Saras efternamn =)

2009-03-05 @ 09:05:50
URL: http://sedorikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0