Schlutt

dagen har varit lång, som sagt,alla affärer runt idag, min dator har kommit hem. Nej inte elgiganten men netonet, samma shiit ;)
Sen blev det tjejkväll hos Malin, utsökt tacopaj, bra jobbat malin.

Sen spelade vi
alias, där man ska beskriva något med ord, så får den andra gissa,
Det roligaste var malin själv som kom med.
- En kille som åker skidor.(Malin)
- Per Elofsson?
- Nej....(Malin)
- Gunde Svan...
- Nej..... men åå han åker inte skidor (skrattar)(Malin)
Efter mycket om och men fick vi henne att säga vem det var.
- Gustav Vasa....haha,,,

Jag och Carro
låg ner av skratt, tårarna bara spröt på mej! Haha, det gjorde kvällen skit bra!

Nu är jag hemma hos A, R och han umgås lite, jag ska kolla på en film på fyran och bara slappa. Imorgon är det söndag, något ångest eftersom det snart är jobb igen, MEN jag får ju faktiskt klippa mej på fredag, något att se fram emot, OCH badrummet of course =)

Nej nu är det dags att lägga ner!
puss på er!




Kommentarer
Postat av: Malin

Det är ju kul att ni hade kul åt de.. ni var inte så perfekta eller!

2009-03-08 @ 19:30:12
Postat av: Emmelie

Ingen som sagt heller, men det var det roligaste av allt som vi sa, blev du sur eller?

2009-03-08 @ 22:14:07
URL: http://www.finest.se/sedorika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0