stör mig...

God kväll, söndagen, den låånga söndagen är äntligen till ända. Mycket jobbigt men ändå trevligt på jobbet. När jag tänker tillbaka på gårdagen måste jag ändå säga att det var mycket mycket trevligt. Massor med roligt folk och roligt att äntligen få träffa den omtalade lillebror

Jag har en kär vän som snart ska ploppa (ploppa är lånat från Ramona ) hon sa alltid så. Hur som haver, hon ska ploppa, när som egentligen. Hennes do day var i fredags. Så nu går vi på övertid. Jag har gissat på morgondagen, så nu vill jag att alla håller tummarna att bebben tittar fram imorgon.  =) Jag är faktiskt trött på att vänta!

För övrigt ska jag nog åka moppe imorgon till jobbet, ska bli rätt roligt att göra det! Om jag vågar. Den går ju rätt fort, fast jag kör bara lagligt och kör i 30. hehe!

Jag stör mig stör mig stör mig och jag kan inte inte störa mig. Det är något fel på mig. Snälla någon slå mej i huvudet så att jag glömmer. För jag orkar inte störa mej längre. Jag blir så lack! Det tar sån energi, för jag stör mig!

Så, nu kanske ja kan sluta tänka på det ett tag! Bitterfitta är vad jag är!

Nej nu ska ja nog ta lite ost och kex, tappa upp ett bad och fortsätta kolla på wipeout...

Puss till alla som älskar mig ;) Ni andra kan fara åt helvete....


Kommentarer
Postat av: sara

jag älskar dej ;)

2009-03-29 @ 21:18:39
URL: http://phasio.blogg.se/
Postat av: Anja

Goaste Emmelie...jag älskar dig.

kramisar

2009-03-29 @ 21:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0