störa dag!

idag är en sån här störa dag

saker jag stör mig på (kör jantelagen för att inte hänga ut någon)

- Att folk är så förbannat tröga och ALDRIG lär sig. It's a never ending story
- Att folk är så förbannat envisa
- Att folk snackar så jävla mycket skit, tänker på våra förbannade grannar)
- Att jag alltid får ge mej
- Att folk äter upp mina chips (skämt åsido thomas)
- Att inte avsnitt 14 och 15 finns att kolla på.
- Att jag är sugen på nudlar och inte orkar göra dom. (höjden av lathet)
- Att folk inte har annat för sig än att hänga på facebook, jävla album och taggningar. Det gör mej galen! Tacka vet jag lunarstorm.

När jag kom hem från jobbet, var det dags att gå ner till ena grannen, hon släpper in vår kära Bamse och ger han mat, vilket gör att vår "strikta" diet för Bamse inte funkar.
Jag laddade upp på vägen hem, hade bra förberedda både tal och argumentationer. Inget hade kunnat stoppa mig!
Istället så är hon urtrevlig och man kan liksom inte skälla när hon inte "ser" att Bamse springer in. Så nu har hon fått varning två, tredje striken och då jävlar då får hon sina bullar varma.

Som vanligt
har vi ju problem med grannarna, jag blir så trött! Fan säg till om ni vill något eller håll käft!

Nu är min nya design fixad, kommer inom ett tag, ser jag mycket fram emot. I vanliga fall hade jag skrytit om att jag gjort den själv och att jag är skitduktig, men eftersom ni alla vet att min "stilgen" saknas, så är det http://saniiee.blogg.se  som fixat den. Så henne är ett hett tips om man som jag är helt inkompetent på sånna saker.

För övrigt så ska jag sätta i mej carros chokladkaka och resten av hennes gott och blandat påse och sjunga tingeling låten i all min ensamhet.
R och T är ute och åker 30-moppe, nya innegänget alltså!

Sleep well, and the well will sleep you....

Kommentarer
Postat av: pappis

går inte å läsa vem som fixat designen...

ville bara tala om det kram

2009-03-24 @ 11:00:47
Postat av: Carro

va? min choklad och gott och blandat... shame on you!

tingaling!

2009-03-24 @ 20:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0