störda väder..

Jag är lite fundersam jag vet inte om jag har rumpan fram eller bak. För ca en timme sen satt vi på balkongen, gassande sol och en god macka. Vilken härlig dag sjöng vi , både jag och S.

ca 45 min senare så faller det konstiga bomullstussar från himlen! Vet inte om det var ett skämt, men solen syns inte alls lika tydligt som tidigare och jag börjar undra om jag drömde om dessa bomullstussar eller om dom faktiskt ramlade ner från himlen....

Borde kanske gå hem och vila mej lite..... Detta bådar inte gott!


ps. Våffeldagen är återinförd av R, det blidde inget skåneland för grabbarna grus.  (där rök min helkväll med städning och omsorg, nu har jag fått våffeltjänst ds....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0