skilsmässa...

kommer du ihåg hur det var förra sommaren.....

Gud vad jag önskar att jag vore fem. Det enda stora bekymret man har i världen det är att gungan är upptagen av någon annan, eller att man måste cykla med stödhjul på cykeln

Vem fan vill bry sig om pengar, provisioner och räkningar. När ändrades världen från att vara en happy place till en djävulsk tillvaro. Finns dagar (som idag) då jag vill krypa ner under täcket, äta socker tills jag spyr, för att sen fortsätta. Skita i om man får finnar i hela ansiktet, celluliter stora som hus och att man väger 500 kg.

Tillvaron är just nu att jag är så trött, på allt och alla och jag tycker såå synd om mig själv.
Den personen som myntade uttrycket, det var bättre förr. Han är ett geni, han borde få nobelpriset eller vad fan som.

Jag är sjukt otålig på att malins bebis ska komma ut, av flera anledningar faktiskt. Malin är lika otålig som jag, men lite mindre nervös.

Nu är snart kl 12, halvtid på veckan för mig! Det känns rätt bra faktiskt! Grattis till H också för nu är han skild och större leende på läpparna kan nog inte en person ha.
Konstigt att gratulera någon till en skilsmässa, men va fan, kan man fira alla möjliga dagar kan man väl fira sånna dagar också.

Nu ska jag sluta vara en bitterfitta, ta tag i mitt liv och se till alla mindre vackra och goda saker, istället för dom dåliga
- Som att det ska bli varmt i veckan, upp till 15 grader faktiskt, inte för att det märks än så länge.
- R:s familj kommer ner till påsk, alltid trevligt med besök, plus att då får man tummen ur arslet och städa lägenheten också (välbehövligt)
- Ska baka något när jag kommer hem, något gott :)
- Imorgon är det fotboll med tjejerna
- Halvtid på veckan

Se det var väl inte så svårt med positiva saker! Detta kommer funka skitbra!



Kommentarer
Postat av: lingmamma

hej känns livet trist idag eller? Efter regn kommer solsken, brukar man ju säga =) Hoppas det stämmer

Puss i pannan

2009-03-31 @ 17:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0