kaffe diet

Idag är jag sjukt hungrig och jag har inte lunch förrän om typ 3 timmar. Känns så där!

Så är det när man inte orkar gå upp i tid, och äta luft (eftersom alla i vårt hem är slut)

Så imorgon har jag ordnat så att jag får skjuts hem efter att jag har storhandlat! Ska bli helt underbart att handla hem mat! Jag har ju två stycken som äter som hästar!

För övrigt så är det fint väder, det är bara måndag och jag längtar något fruktansvärt till min långhelg!

Idag är det 28 dagar kvar till min resa, som jag längtar massor efter, det är en del som skulle behöva inhandlas, men eftersom resekassen skallrar tom, så får det bort prioriteras, men jag vet att min sambo jobbar lite på att hjälpa mig nu!

Så håll tummarna, har ingen lust med att köra kaffé diet där nere ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0