Varför skulle Bamsetandkrämen byta smak?

Hittade en rolig artikel om forum och bloggar med gravida och föräldrar.

De pratade om att det fanns mycket udda trådar, tycker ni ska läsa dessa
7:an, 11:an, 16, 18,19, 20, 23, 25, 28, 29 , och 32:an. Mycket underhållande!

Ska jag förneka för min synska dotter att vi har spöken i huset?

2. Jag är för tjock för sex.

3. Har haft värkar nu i ett par timmar, dem varierar mellan 5-10 min mellan varje. Borde man åka in?

4. Förbönstråd för kristna ofrivilligt barnlösa.

5. Hur ser det ut i himlen?

6. Är bacon och paprika en bra middag?

7. Är det okej att en tvååring dricker cider?

8. Bär ni handväska på axeln när ni är ute med barnvagnen?

9. Åka på skidsemester med 2 barn, är det så kul egentligen?

10. Hjälp, mitt barn råkade döda en kyckling av misstag!

11. Brukar ni också stanna hemma från dagis när ert barn vägrar att klä sig?

12. Tips på böcker och dvd som kan lära min tremånaders bebis att läsa!?

13. Mitt barn skriker när han sitter i bärsjalen - tror ni han trivs?

14. Någon som har lekar med matematiska mönster för småbarn?

15. Mitt barn lägger pussel med undersidan upp - är hon understimulerad?

16. Någon som minns texten till en sång som heter Blinka Lilla Stjärna?

17. Hur ska jag få barnen att INTE trampa i hundbajset som ligger överallt när vi går hem från dagis?

18. Någon som vet hur farligt det är att äta innehållet ur en sån här fuktpåse som ligger i skokartonger? Min dotter gjorde just det.

19. Hjälp! Vi Ska ha dop om exakt 9 dagar och min dotter är rädd för sin gudfar.

20. Varför skulle Bamsetandkrämen byta smak?

21. Skulle ni skaffa barn med en jurist?

22. Varför slår du inte dina barn?

23. Hur får man som förälder sitt barn att ta avstånd från vissa subkulturer som emo och hiphoppare?

24. Vad ska vi ta med oss för lunch-mat på stranden i sommar?

25. Är det okej att ge ett silikonbröst till en fyraåring som leksak?

26. Jag vann en cd och fick den!

27. Tråden för oss med lata & odugliga män.

28. Min man är verkligen sämst på att knulla! Vad ska jag göra?

29. Är det oartigt att mörda någon?

30. Vilken fuskpolo ska jag ha till bärande i bärjacka?

31. Vilken är den fulaste vagnen du vet?

32. Brukar ni amma och ha sex samtidigt?

Fotnot: Några trådtitlar har formulerats om av Aftonbladets journalist för att förtydliga ämnet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0