visa patten på citygross, okej!

tjolahopp!

Efter en lång och "slitsam" dag , hade jag fått i uppgift att handla så vi kunde göra ugnspannkaka. R är ju så sjuk (sjuk som bara en man kan bli),

Såg inte spec fram emot att åka buss, gå av vid konsum, handla och gå en ganska bra bit hem!

När jag närmar mig ingången till konsum kommer J ut, han pratar i telefon och ber sedan personen vänta, säger hej till mig och säger - vill du ha skjuts hem?

HALLELUJA!

Där sparade jag iaf 20 min, hem och laga mat, där jag börjar sms:a med en vän.

jag citerar: En skabbig brud står med patten i vädret och ammar sin unge medan hon stod och lockade upp varor på bandet.

Vad säger man om det, okej eller inte okej?

Nu är det mat, fylla på batterierna!


Kommentarer
Postat av: mamma

Är babyn hungrig så är den !! var modern är skiter den fullständigt i!

Men visst, vet man att det är matdax går man ju inte och strosar i en affär!!

Dålig planering!!

Har ALDRIG hänt mej =)

2009-05-10 @ 21:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0