baluns och första sparken

Gud, är skit hungrig.
Sitter här, är i ordning gjord med håret och smink och hela balunsen. Nu är det bara att åka. När det är dags alltså!

Dagen har varit otroligt lång, jag känner att jag somnar närsom, så även om min käre sambo tänker ha lite baluns, blir det nog mat, lite samtal och sen tacka för mig. Jag kan ju ändå skylla på pyret. ÄNTLIGEN något positivt med detta. (forutom bebisen själv då naturligtvis)

Idag fick jag iaf inrubbat i facet hur STOR jag är. är så jävla trött. ja jag har unnat mig kanske liiiiite för mycket godsaker. JAG VET JU DET.

Fick dock höra igår att jag var fin och så där. Så det vägde upp.

Igår kände R bebisen för FÖRSTA gången. Mycket mycket roligt! Tyckte han också! Min bebis är ju lite still av sig. Eller jag för tjock. Take a pick!

Nej nu ska jag puffa på grabbarna så vi tar oss någonstans, PREGZILLA is hungry!

Kommentarer
Postat av: mia

nä men de var inte så jag menade.. jag menar att nu e de mer bebis mage och inte så där kvälls svullen som man e i början.. du hade jätte fin mage.. e ju faktiskt lite avis!!

2009-11-28 @ 20:42:57
URL: http://www.lewandowski.se
Postat av: emmelie

älskade syster, det var inte dig jag syftade på faktiskt =)

2009-11-29 @ 00:01:03
URL: http://sedorikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0