buhuhuh....

efter 2 timmar med mor på telefon, är näsan helt jävla.....*piiiiiiiiip*

nu blir det brothers and sisters i sängen för min del. förlåt att jag klagar men de här är fantamej det jävligaste! Det är bara näsjävlen som är jobbig. Annars mår jag toppen!

Imorgon blir det tyvärr sängen igen, dock ska mor och far till kalmar, då ska dom få handla till mej ;)
jag siktar på nutella och riktigt vitt bröd. MUMS! Laga mat är inget jag orkar med alls!

Vi hörs imorgon, förhoppningsvis mindre snorig ;)



jag tackar min nyfunne vän för en mycket trevlig konversation under kvällen, blir nog inte den sista hoppas jag ;)



Kommentarer
Postat av: L * med bebis i magen

jag antar att du syftar på mig;)Tack själv, det var mkt trevlig, vi hörs snart igen :)

2009-11-11 @ 14:20:11
URL: http://diiorkiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0