det ar fan inte gratis att do

Pratade med min mor pa FB (facebook for er nordar som inte fattade den forkortningen )

Hennes mamma, alltsa min mormor, gick bort i september tror jag det var. Nu hade hon fatt lite arvspengar och vi kom helt enkelt in pa kostnader med att nagon gar bort.

Cirkus 25.000 kr gick *kalaset* pa med begravning och omkostnader. 25 papp. GAAAALET! och typ det dubbla om det satt en sten framfor. Sjukt mycket pengar!

Vad hander om man ar skuldsatt, hamnar man hos kronofogden da.

Anyway, Aldrig i mitt liv att min sambo (forvantar mig faktiskt att han overlever mig) och eller mina|mitt barn ska fa lagga sa mycket pengar. Jag kommer anda inte till himlen. Im not a beliver!
Lagg mig i en pappkartong, slang mig i ett oljefat och tand pa.
Sjung en sang fran yellowcard eller simple plan och jag ar mycket nojd.
Mer an sa behovs inte!

Har doden blivit ett satt att suga mer pengar ur folk, i deras sorg. Att det maste vara fint nog.

Nar jag dor, sa har jag tva kriterier for att man ska fa komma.
1. man grater inte
2. man far abslut INTE ha svart pa sig.

Fullfoljer man inte detta, far man inte komma in.
Dessutom ska jag typ bjuda pa tacos, efter begravningen alltsa. Det kan jag kosta pa mig.

Jag tycker iaf att det ar skandal.
Det borde vara gratis att do, det ar ju i princip gratis att fodas!


Kommentarer
Postat av: mia

fan du stal min ide om tacos =)

du e fan inte klok ibland gumman.. hahah olje fat o tutta på.. =)

2009-11-06 @ 08:40:06
URL: http://www.lewandowski.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0