en riktig ordspya

Nu är jag hemkommen, ska göra en snabb sumering för helt ärligt går verkligen mina ögon i kors. Jag känner mig sjukt konstig, som om jag vore full typ. borta helt enkelt är väl de lättaste att förklara det!

Efter julbord på byttan, vilket inte alls var ett s.k traditionellt julbord. DVS inte ett tillstymmelse till köttbullar eller prinskorv, INTE ENS SKINKA.

Så det gör att jag längtar till sandra nästa vecka. Dock var det mycket trevlig sällskap vilket naturligtvis väger upp det mindre svenska julbordet. Världen är också allt bra liten, vilket jag tycker är roligt!

En annan sak på byttan, spelar dom typ lite fågelkvitter och porlande vatten på toaletten. wierd?! Få oss att kissa fortare eller? Whatzup with that. Någon som vet??

Any how, nu nalkas sängen, min sambo är ute och svirar. Hoppas att han inte får napp nu, min heting var het idag ;)

Nu vänner och sängen, ev en katt också. KAn livet bli bättre?
Imorgon förhoppningsvis rusta, ikea och en korv för 5 kr. Me like!

Märks det att jag är väck eller? Think so

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0