gaaaaaahhhhh

Gutten morgen!

Eller GAAAAAAH, ögonen går i kors på mej. Varit vaken i 2,5 h ovh det känns som jag varit vaken i 48h. Detta går inte! Just nu har jag ätit en banan och druckit kaffe. Något måste ju väcka mej!
hjälpte väl dock inte att glömma ögonen hemma heller!

Det är bara att gilla läget, idag ska storhandligen äga rum! Slipper ta taxi för min käre vän Sandra kunde tänka sig att hänga på ;) Storhandla är aldrig roligt att göra själv!

Till kvällen får vi se om jag piggnat till, ska eventuellt försöka mig på en first date. Haha!

Hörs lite senare när jag faktiskt är vaken nog att förstå det jag skriver!
Puss hej!


Kommentarer
Postat av: Ewa

Har du ätit en banan? Duktig tjej.



Kanske borde skaffa körkort? Kan bli jobbigt att ta taxi fram och tillbaka med massa blöjpaket framöver ;)

2009-11-17 @ 09:58:34
Postat av: emmelie

working on the körkort my darling! jajemen, en hel banan har jag ätit. Jag jobbar på mitt nyttiga liv. Stackars unge kan ju inte leva på cola och ostbågar!

2009-11-17 @ 14:13:41
URL: http://sedorikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0