genomförkyld

God morgon!

Fick avboka min hudtid idag =(  eftersom jag är genomruttet förkyld. Halsont och näsan är som en jävla kran av snor.
Vem kom på den idén liksom?

Hade hellre skitit ut allt snor faktiskt!

Blir att bädda ner sig idag i sängen, min sambo åker idag, så jag hoppas på liiite omvårdnad innan han åker. Kanske en liten macka eller så.

Han gick i sömnen i natt, pratade om någon Robban (bör jag vara orolig tror ni). Han försökte sätta sig på mig, och då insåg han att han gick runt i sömnen. Sedan när jag vaknade runt kl 7 och han inte vara hemma, så trodde jag att han var försvunnen, men han skulle tydligen iväg och jobba lite på morgonkvisten. hehe

Vår kommunication is soo good ;)

Hörs lite senare!
Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0