här kommer inköpen


Badhjälp, två flaskor, napp och napphållare. Inget överdrivet spännande!




Här kommer bebisens vänner, alla väldigt mjuka, goa och glada! Mycket nöjd över just dessa inköp!



bebis skiter mycket, so i've been told. Köpte därför massa med babyservetter!



Cutest påslakanset ever!


Ett skit sött spälskydd kommer lastat!




Med tillhörande påslakanset OCH snuttefilt. Ni kan ju gissa vilket som kommer välkomna bebisen ;)



Badcape, utan nalle puh går ju inte, två andra mycket gosiga filtar!




Bebisar har ju fötter man behöver värma!



dreglar gör bebisar också, plus en liten body och byxor!



Undebar litet klädesplagg. Right?



Underbar litet plagg till...



En liten overall och pyjamas!




och ett sååånt sött babyset.

Lite till inhandlades ju men nu är min näsa så full igen så jag behöver lägga mig ner!

Puss och kram på er!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Fina saker =) Var bara en pyamas och ett par små sockor som jag oxå hade köpt!! Vi som trodde det skulle bli en massa dubbletter =)

Krya på dej!

Ps Mamma och pappa kommer snart D.s

Puss

2009-11-11 @ 12:30:37
Postat av: mia

ååh så mycke fint.. nu längtar man önnu mer till ullared!!

2009-11-11 @ 12:43:40
URL: http://www.lewandowski.se
Postat av: Anna

Hej!

Hitta din blogg via familjeliv:=) Jättefina saker du köpt på Gekås, jag vill med åka dit å handla massa saker:=)



// Anna

2009-11-13 @ 09:34:18
URL: http://atthittavagentillbaka.blogg.se/
Postat av: Anja

ååh...så söta saker du har köpt. Jätte fina!!!

2009-11-14 @ 18:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0