jäklar i min låda nu drar debatten igång

Tänkte börja inlägget med ett litet besöksrekord. Mycket glad för detta!
Välkomna alla ni nya och hoppas ni stannar omkring. Jag är inte alltid så här gnällig som jag varit de två senaste dagarna.

Nu till familjeliv.se

Som gravid är man ju ute och surfar och läser, och naturligtvis är ju GRISINFLUENSAN ett hett debatt ämne.
Hittade detta forum och tänkte att ja detta vore roligt att läsa vad denna person har fått för reaktion.

Så här skrev kvinnan

Jag har väl egentligen inga belägg för detta men jag tycker verkligen det verkar som att de som är mest anti Influensa A-vaccinet är lågutbildade, opålästa och de som väljer att att vaccinera sig är högutbildade och pålästa.

Väldigt generellt talat nu alltså.

Lite som att det statistiskt sett faktiskt ÄR så att den största gruppen rökare är lågutbildade kvinnor, medan högutbildade röker i väldigt mycket mindre utsträckning (detta är dock bevisat, till skillnad från min teori om vaccinet).

Jag hör själv till den lågutbildade white-trash-kategorin och SKA vaccinera mig, så självklart finns det undantag men jag får ändå känslan att det är så här uppdelningen ser ut.

Fler som tycker sig märka samma tendens?


Vad säger ni om detta mina vänner?
Ni kan ju gissa min reaktion ;)

Kommentarer
Postat av: tekå

åååå så jävla blåst......

2009-11-12 @ 11:53:19
Postat av: Linda

Har du ångrat dig ang vaccinationen nu?!!

2009-11-15 @ 15:59:34
Postat av: Linda

Har du ångrat dig ang vaccinationen nu?!!

2009-11-15 @ 15:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0