jävla grisinfluensa, take me now, please!

Oh good!

Vilketn hysteri det är över denna grisinfluensa!
People calm down!

"endast" 4 st har dött av denna hemska epidemi som får folk att halsa handsprit som vilken absolut vodka cranberrie som helst
Vanligtvis varje år så dör iaf en 40-50 stycken av "vanlig"influensa. Skrivs det något om dessa människor?

Ingenting!
Tycker det är lite synd att dom inte fått någon uppmärksamhet när alla dessa 4 st har gått och dött.
VILKEN epidemi kära vänner!

Det går ju inte ens att vara ute bland folk, man kan ju bli smittad!

Vet ni vad man får göra när man får vaccinet, man måste skriva på ett papper, ett papper som säger att man FRIVILLIGT tar detta vaccin OCH typ man kan inte stämma någon om man skulle reagera på detta.

Vad säger detta? att vaccinet inte är prövat tillräckligt mycket och ingen vill bli stämd för att dom hivade ut det i världen! Why, man kan få ms av skiten? och säkert en massa annan skit också.

I dagsläget om jag inte hade haft min underbara bebis i magen så hade jag sagt, please svininfluensa come and take me! Take me now! Catch me if you can mother fucker! Eller något sånt!

Jag spottar på grisinfluensan och än så länge så har inte grisen spottat tillbaka.
Time will tell.

ps. en kollega har tagit vaccinet, idag är hennes andra sjukdag by the way. ds.






Kommentarer
Postat av: Linn

Jag pissar på svininfluensan! Tänker inte ta vaccinet trots att jag är gravid... Hur gör du? Kram

2009-11-05 @ 15:45:00
Postat av: emmelie

haha nej ja kommer inte heller att ta vaccinet. Det är inte tillräckligt testat i min mening, plus att jag ser ingen egetnlig fara med detta viruset. tror jag inte på det så tror ja ju heller inte på att jag behöver skydda mig. Hur långt gången är du?

2009-11-05 @ 16:21:51
URL: http://sedorikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0