kan man älska julen?

Gud vad jag älskar julen!
Detta året mer än vanligt, jag har börjat julstöka så smått.
Fått upp lite i köket och idag är det vardagsrummet som är i centrum.
Ljusstakarna är uppe (dock ej tända), här fuskas inte ;)

Det gör mej så lyckligt att se de mysigt i lägenheten.
Tråkigt bara att andra människor inte kan anstränga sig mer...


Jag har även en liten julkorts ficka upphängd där man ska lägga julkorten man får.
Hittade förra årets och jag tog bort alla utom ett.
Det var från mormor.
I år kommer hon inte skicka något julkort eftersom hon gick bort för några månader sedan.
Då tycker jag att hennes får ligga kvar där!

Så långt borta, men inte bortglömd!

Kommentarer
Postat av: mia

så sött..

2009-11-25 @ 23:41:40
URL: http://www.lewandowski.se
Postat av: Anja

Goa Emmelie...

2009-11-26 @ 00:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0