Min kära bamse

Morgon!

Dissen idag:
Tänker inte sätta god framför. För spec god är den då inte.
Satt på bussen in idag, tänkte och intalade mej själv att idag, idag då jäävlar ska vi... o.s.v

Men när man kommer och ska stiga innanför dörrarna är det som att någon stannar mig, ber mig klä av mig mina ytterkläder för att sedan lägga på 50 g i vikt på mina axlar!

Hissen idag:
För en gångs skull ska jag hissa min kisse Bamse, för han är faktiskt den enda som får mig att stiga upp ur sängen om mornarna. Har klagat på honom så mycket och nu är han den enda anledningen till varför jag fortfarande har ett jobb att gå till. Tack min älskade kisse!



Eftermiddagen består av jobb och även lite besök hemma hos Malin!
Alltid trevligt!
Dags att äta lite frulle och kanske en eller två, eller kanske tre kanelbullar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0