peppisar och lussisar

Sjukt trött idag alltså!

Sista jobbdagen innan lång helg. Guuud vad skönt! Behövs verkligen!

Har lite paus, mår lite halft illa, men längtar till kvällen då jag ska till Ewa, för lite peppisar, lussisar och julmust.
Kommer bli grymt besviken om hon inte lyckats få tag på detta! haha!

Imorgon blir det att irra omkring på stan, hitta doppresent, ev hitta något att ha på sig till dopet och julbordet på lördag. Ev någon liten julklapp också, ligger sjukt back på den biten OCH FOLK* säger ju inte vad dom önskar sig heller.

jag har sjukt dålig fantasi, så folk* får skylla sig själv. Nu kommer jag bara köpa något som jag tror passar. Hatar julklapps inhandling, har ju så dålig fantasi.

Nehe back to work my friend, talk to you lathhher....



* folk= pappa, anja, little, mamma, richard, jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0