pregzilla

Man sager ju att nar kvinnan har kommit till ett visst stadie i sin graviditet. Kommer *mamman* in i bilden. Alltsa man borjar baka bullar, man borjar stada och feja.

Allt detta ska jag gora idag.
Hittills har jag lyckats stada ur hela forradet. SJUKT jobbigt!

Jag har stadat balkongen sa att den ar mycket finare!
Jag har nog gatt 5 rundor till sophuset. En javla massa skit med andra ord.

Nu har jag massor med vark i ryggen men bullarna ska bakas idag. Darmed BASTA!

Min sambo har antingen gatt och dott, eller nagot annat allvarligt, har fortfarande inte hort av honom. Bor kanske bli orolig?

Sa har ligger min graviditet till nu iaf, for er som ar intresserad!
Enjoy!

Min graviditet - BF Mån 8 mar 2010

Uträkning utgår från dagens datum: Sön 1 nov 2009.
Din graviditet startade Tis 2 jun 2009.
Din menscykel är ca 28 dagar
Du blev gravid ungefär Tis 16 jun 2009 (ägglossningen).
 
Du är på dag 153 av 280. (54,6%).
Du är i vecka 22.
Du har gått 21 fulla veckor och 5 fulla dagar (v21+5).
Du är i 5:e kalendermånaden.
Du är i 6:e graviditetsmånaden (lunarmånaden). [Läs mer här]
Du är i trimester två.
Beräknat förlossningsdatum Mån 8 mar 2010
Du har 127 dagar kvar till beräknad förlossning.


Alltsa 127 days to go!
Inget inhandlat, inget i ordninggjort!
Varfor ska jag alltid gora allt i sista minuten?

Kommentarer
Postat av: Mamma

Har du börjat boa Emmi =) Såg bilder på din lilla mage,som Maria hade tagit. Du är väl inte tjock!!!

Ser så gullig ut!! Du passar att vara gravid gumman =)

Puss

2009-11-01 @ 20:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0