prylgalne mannen

Sorry för bad update!
Måndag är inte riktigt min bloggdag om man säger så. Ska ändra på det genom att tänka till lite innan på vad jag vill ha sagt under en måndag.

Idag kommer det en spekulant på badkaret, som ni alla vet så är min sambo prylgalen, om ni inte visste det ska jag ge nååågra exempel på varför jag påstår detta.

1. Vinkyl i badrummet
2. Jaccuzzi i badrummet
3. tv i badrummet
4. totalt just nu 4 platt tv apparater
5. 2 datorer (alright kanske inte såå prylgalet)
6. En ölmaskin

Nu ska det bli dusch istället, och ni kan ju tänka er att det är ju inte en slang och sen två väggar. Här snackar vi ånga und so weiter. haha

Ikväll blir de mys i varje fall, matlagning och mys!
Me like!

Se ya later!

Kommentarer
Postat av: mia

du menar en sådan som vi???

2009-12-01 @ 09:48:41
URL: http://www.lewandowski.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0