sprickfärdig

GGGGud jag dör! Nu har vi ätit mat och jag känner mej sprickfärdig. Minst en eller två sprickor i magen bör ha uppkommit. Jag ålar mej upp och ner i soffan som en valross och jag ojar och pustar och stånkar.

Ryggen gör plötsligt ont, och varken ligga eller sitta är bekvämt!
Ska föreslå att vi lägger oss och kollar på filmen, jag kommer typ slockna på fem min tror jag.

såg på facebook hur en gammal kollega skrev
www.stayhard.se, tänker ni på kläder då eller något annat.

Tyckte det var mycket underhållande. Snuskig som jag är!

Snart är helgen över känns de som, bara imorgon sen kör arbetsveckan igång. Imorgon kommer förhoppningsvis sambon. Me likey

Det var min ordspya för kvällen.
Nu släcker jag ner.

Påminner er också om min heta tävling.
Gissa kön, vikt och längd på bebis. Vinnaren vinner ett fint pris.


 

Kommentarer
Postat av: Lisa

jag är skitnyfiken på priset.

här kommer min gissning: flicka, längd 47 cm, vikt 2764 kg. puss

2009-11-21 @ 09:32:37
URL: http://kilos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0