advokat någon?

God morgon gott folk!

Sitter i min pyjamas, har ju sovmorgon eftersom jag jobbar kväll idag. Rätt skönt,ska fixa iordning mig OCH äta frukost. Så de så!

Dagen bjuder nog inte på något överdrivet spännande, blir nog mest jobb, och utbildning för min del.
Mitt liv är ju såååå spännande! Right?

För övrigt återgår jag till våra tröööga människor som finns i våra liv för tillfället, om jag hade kunnat hade jag slagit ur dom från vårt liv på en sekund. Svåra är bara att ställa det till rätta. What to do.
Advokat någon? Någon riktigt bra?




Smell u later bitches!

Kommentarer
Postat av: mia

ja folk upphör aldrig o förvåna en ibland..

2009-10-19 @ 09:34:36
URL: http://www.lewandowski.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0