bittersweet

Nu är nya designen på plats, iaf lite bättre!
Inte riktigt klart men färgerna är nog lite mer jag.

Lite positivare och gladare!
Så som jag brukar vara!

Är alldeles för neggig på jobbet känner jag och det är dags att ta tillbaka den gamla Emmelie och vara glad och lycklig igen.


To do list:
# Nu är det röj i lägenheten för imorgon får jag finfrämmande! Ska bli så mysigt!
# Imorgon är det bara en pärs att ta sig upp ur sängen i TID
# Åka till läkaren för det är ganska så troligt att jag dragit på mig en urinvägsinfektion. tack för den!
# Fredag är shopping på stan med malin och min älskade sambo kommer hem

One step at a time...

Puss

Kommentarer
Postat av: Johanna

Stjärnor och lila, ska du börja med löshår med eller?

2009-10-07 @ 22:25:24
URL: http://www.johannalewandowski.blogg.sei
Postat av: Ewa

Så jävla snygg bloggen blev! Men inte visste jag att du funderar på löshår Emmelie? Jag vet en bra i stan som kan hjälpa dig annars men å andra sidan I like your hair the way it is. Men är du sugen på att så. Va fan jag gör också! Ha så kul imorgon och mys i helgen med din man så ses vi väl nästa vecka igen ;)

2009-10-07 @ 22:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0