boxer vs canal digital

usch nu går kurvan ner igen, vet ju att det är för helgen men jag läser iaf alla era andras bloggar! Så duktig är jag!

R kom hem igår, efter mycket om och men , nu bråkar han med boxer, de har nada tekniksupport och vår box fittar sig totalt mot oss.

R är vansinnig och jag försökte muta med lite kaffe och cigg INNAN han ringer boxer, jag vet ju hur min älsk funkar innan han fått i sig morgonkaffe och morgoncigg.
Gick så där , vilket resulterar i att han pratar med canal digital för tillfället.

Dyrt men vi får se vart detta barkar hän....
Har annars gilllat boxer!

Vi ska handla idag har iaf R bestämt, sen får vi se vad som sker! Mest mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0