bullebak

God morgon på er!

Ännu en hård arbetsdag framför sig, jag har helt enkelt slutat sova hela nätter. Slår aldrig fel att jag vaknar runt kl 4. Svårt att somna om, sen sätter katt jäveln igång och vill ha mat och sen gå ut.
Helt ärligt så nackar jag snart honom och äter honom till middag. Han förstör min sömn totalt!

Igår hade jag finbesök av Malin, Emilia och Sofie!
Det blev bullbak och jag hade ju naturligtvis inte strösocker hemma, så det fick allt bli en liten tripp ner till grannen och be snällt.

Jag bakade och bullarna är iaf godkända, kan ha mer kanel i till nästan gång. Alltid bra att komma ihåg!

Fick även dansa lite inför Emilia när man var kladdig om händerna och inte kunde plocka upp henne. Då börjar tjejen asflabba. Från storböl till asflabb. Mycket underhållande även för mig!

Back to work så skriver jag om en stund, JAG SKA bättra mig med bloggandet! Jag lovar!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0