hur kul är detta på en skala!

Klockan närmar sig sex, endast några få (60) minuter kvar tills jag slutar. Min sambo åker snart. Kort men rätt mysig helg!

Han har hunnit undersöka badkaret under eftermiddagen, man måste tydligen ligga i badkaret för att bevisa att det läcker.

Med min otur är det ju jag som måste lägga mig i karet, med shorts och typ t-shirt medan någon mekaniker. (en gammal gubbe, som visar rumpklyftan) ska undersöka vart läckan kommer någonstans. myyysigt!


Det är en bebis i magen nu, det märks allt. Det kliar och killas över hela magen. Som M sa, det är som guldfisk som rör sig överallt. Jätte gulligt i ca 30 min, men nu börjar det bli jobbigt att det kliar hela hela heeela tiden. Tänk när det blir riktiga buffar? Tror det är en lika vilding där inne som min sambo ;) Kommer vara mörbultad efter en kvart!

Smällar man får ta när man är gravid, jaaa jag vet! Men ska killa er på magen i 3 dygn i sträck så får vi se hur


Kommentarer
Postat av: Anja

Åh....vad kul Emmelie att du börjar känna att det finns en goding där inne..;) Vänta bara tills fotbollsmatchen börjar. Kramizzz....

2009-10-04 @ 19:54:27
Postat av: Ewa

Jag längtar till han kommer ut! Då ska jag flytta in hos dig och Richard och vi alla ska vara en mysig liten familj. Sen ska vi ha julgran året om bara för känslan.

2009-10-04 @ 20:00:01
Postat av: mia

hahah vänt du.. du kommer vilja ha den där killande känslan sen när den hittat din kisseblåsa och revben.. men de e mysigt!!

2009-10-05 @ 11:29:59
URL: http://www.lewandowski.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0