Inte undra på att jag har komplex! Får väl trimma moppe jävlen då!

Skrev detta i mars....

Nu är det 2 fast 2 furious, killarna sitter här och princip dreglar på bilarna och alla tjejer. Vet inte vad det är med kombinationen bilar och kvinnor. Duger inte jag med a-kupa, smala läppar som de tunnaste skinkan på ica och moppe som går i 30 blås. Jag fattar inte...?

Inte undra på att jag har komplex! Får väl trimma moppe jävlen då!

Haga, roade några med detta inlägg när jag insåg att det har ju varit 2 fast 2 furious filmerna förra helgen och denna. Lite roligt. För nu sitter jag med DUBBEL D kupa, läpparna har väl dock inte ändrats och en rumpa lika stor som universum själv. Moppen är skippad, nu går jag i 2 kwh/timmen.

You want me now??

Dags för film nr 3 =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0