ont i magen mer än vad jag borde...

Väldigt besviken nu faktiskt.
Kvällen slutade inte alls som jag hade förväntat mig. Allt p.g.a ett telesamtal och en person.

Har iaf lagat en halvmat rätt tills imorgon, halva kyckling att steka och sås, sen är maten kirrad. Jag ska hänga upp tvätten också.

Super super tack till Min snälla malin som åkte med mej till giraffen så jag kunde köpa en vete kudde, eller ja ett bälte blev det. har det på mig nu, känns mycket varmt och skönt..

Sen kommer telefonsamtalet som vände kvällen!

Att få höra saker om sig själv, speciellt när man får höra det på omvägar och som liksom kritiserar vem jag är,som person,  sårar alltid. Att sedan heller inte kunna försvara sig själv eller försöka förklara känns också rätt hårt.

Är ändå en person som vill vara omtyckt av alla, och är nog inte hatad av allt för många människor här i kalmar. (mönsterås kan vi väl diskutera =), nej skämt å sido.

Känns inte alls bra, känns inte alls bra i magen, och jag har en person som känner likadant som jag. Är glad att mitt schema ser ut som det gör denna veckan trots allt.

Får se hur jag hanterar allt, men det känns iaf inte bra i magen. Så mycket kan jag säga!

Kommentarer
Postat av: Kia

KRAM!!!

2009-10-13 @ 20:23:18
URL: http://kiawesterlund.blogg.se/
Postat av: emmelie

tack kia, det finns en till som kommer att behöva en sådan!

2009-10-13 @ 20:29:36
URL: http://sedorikas.blogg.se/
Postat av: Martina

Heeey Martina här. nu har jag hittat din blogg! ville bara säga att det finns väl ingen som kan hata söta och underbara emmelie. det finns inget ont eller dåligt med dig hmm skulle va ditt godis ätande men de är vi två om! bara så du vet flyttar jag om två veckor då ska vi ses =) kram

2009-10-13 @ 21:19:40
Postat av: emmelie

hej marre! Vad trevligt att du hittat hit =) ja godis är en stor last min vän, haha! Vad härligt, då kan vi ju ses oftare ju! Hojta till när vi kan ta en fika! kram

2009-10-13 @ 21:37:36
URL: http://sedorikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0