please dont leave me

Tror mina besökare börjar bli trötta på mina klagomål!
Endast en besökare, borde iaf ha en 5-8 stycken vid den här tiden.

Men förstår inte, kan dock GLÄDJA er att jag faktiskt fått lämna mitt telefonnummer och att jag nu faktiskt kommer att få prata med någon människa från BM avdelningen.

Så avboka resan till Media Markt, detta kommer nog ej att behövas.

Dagen började jag med en kopp varm choklad, gjorde susen faktiskt.


Dagens to do list
- Statistik och andra jobb saker
- Tvätta och vika tvätt
- Laga någon mat så jag har matlåda för veckan.
- TA DET LUGNT


Kommentarer
Postat av: Nilla

Ett tips om du ska göra mat så du ha matlåda i flera dagar.. Gör lasagne.. Kram

2009-10-13 @ 08:23:02
Postat av: Emmelie

tack vad gullig du är! De kanske jag borde göra!?=)

2009-10-13 @ 10:16:22
URL: http://sedorikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0