R Y C K U P P E R F Ö R F A N

Hörrni, nu är det dags att rycka upp oss.
Bara för att er sambo är hemma ocb myser i lägenheten och att du sitter på jobbet så är det INTE OKEJ att vara sur och grinig över det.

Nu dags för ett kort möte och sedan är det dags för att äta mat. Ska ta en bild till så att mamma kia kan vara nöjd. För tillfället har jag hela jobbet emot mig bara för att jag inte hunnit äta frukost.

Men kan lix inte komma försent med en timme till jobbet varje dag bara för att jag måste äta frukost. Jag äter när jag är hungrig.

THANK YOU VERY MUCH

Kommentarer
Postat av: Kia

Och när vi alla säger att du måste äta så har vi fel???

Jag har gått hem så du får be någon annan hålla koll på dig =)

Ska säga till R sen så han matar dig. Haha.. Kram vännen!

2009-10-16 @ 13:22:59
URL: http://kiawesterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0