utan pricka ar du en nolla

Kvallen ar har och jag ar skit trott.
Varfor skriver jag utan prickar undrar ni. R har gjort om datorn och da har han skapat olika inlogg till oss.
mitt inlogg ar installt pa engelskt tangentbord och jag fick absolut inte anvanda hans.

hm, mysko eller hur! Doljer nagot for mig antagligen! Dalig stil om ni fragar mig.

Har funderat nu hela kvallen om jag ska fa med mig nagon som hatar skrackfilmer lika mycket som mig och ga och se paranormal activity p[ bio. Hatar skrackisar och eftersom bade R och hans van Alle skrek nar dom sag det (det erkande dom t.o.m) sa borde jag utmana mig sjalv lite.

Annars ar det mest jobb, langtar till fredag, langhelg och finbesok!

Nu nanna, ska inte anvanda datorn sa mycket, sjukt irriterande att skriva som en pricklos manniska, plus att det ar ju mitt fel om vi far virus igen.

Da saknar jag nog mer an bara prickarna.
Puss haj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0