varför så ful på bild? Jävla fotomodeller...

En fundilering med det här med skönhets idealet.

I tisdags var det utb som jag skulle hålla och samtidigt så jobbade jag sent pass. Vilket innebär att jag inte tio min efter uppstigning springer till bussen.

Har helt enkelt lite mer tid på med och jag anstränger mig lite. Jag fick massor massor med komplimanger om mitt hår och hur rosa klädd jag var vilket verkligen värmer hjärtat.

Tänkte föreviga detta för er på bloggen samt min sambo.
Problemet i detta är ju helt enkelt att jag inte är fotogenisk. Galet!

Jag står där, ser mig själv i spegeln, försöker le fint och när jag väl tryckt på avtryckaren på min kameramobil så allt jag ser är min dubbelhaka, mina stora bölder till finnar. Men det är inte så farligt i verkligheten. Jag får helt enkelt inte mej i spegeln att hamna på bild

Varför är det så att i princip alla (med undantag t.e.x heidi Klum) är skit fula i verkligheten.  Men när de fastnar på bild så ploppar kindbenen fram t.ex. GUD ja jag vet att det finns retuschering men ändå. I grund och botten så är dom helt enkelt mer lämpade på bild än jag.


Varför kan inte jag bli snygg på bild?
Varför är det så här?

(min bild ska tilläggas att jag försöker endast ta bild på mej själv när jag tar bilder på mej (undantag spex bilder)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0