buhu for me...

Gud idag vet jag inte vad det är med mig.
Har ont i huvudet, nacken, halsen. Fryser lite och känner att det INTE är läge att bli sjuk.

Steg upp ur sängen för bara en stund sedan, masade mig upp efter snoozande i två timmar, en sambo som jag tvingat att ringa mig. Jag orkade inte ens ta hans samtal.

Ofta är jag trög startat på morgonarna, brukar bli bättre när jag kommit ur sängen. Började laga min kassler, och huvudet blev bara värre. Jag ringde chefen och sa att jag kanske inte kommer. Jag börjar kl 12, och blir jag bättre framåt eftermiddagen kan jag ju komma in. Känns inte så nu tyvärr!

Därför ska ja nu krypa ner i sängen igen och tycka synd om mig själv!

Kommentarer
Postat av: Anja

Men,,,,gumman hur blev det så här??? Har försökt att ringa men du kanske sover....jag ska försöka slå en signal från jobbet.Hoppas att du inte har gått till jobbet om du är allt för sjuk.Kram kram

2009-09-30 @ 13:32:08
Postat av: Sara

Stackars liten, jag hoppas att du piggar på dej snart... Inte kul och vara sjuk när ingen kan pyssla om en. Jag har beställt att bli sjuk enbart när någon kan pyssla om mej :)

2009-09-30 @ 17:35:25
URL: http://phasio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0