dåligt skämt!

god eftermiddag.

Tack gode gud för helg säger jag bara!

Gårdagen var en jobbig dag, det var begravning för min mormor. Vi gick upp tidigt, gjorde oss i ordning och kl 10.15 var vi på väg till bilen.

Mammas telefon ringer och det är hennes bror som viskar.
-vart är ni någonstans?
-  vi är på väg mot bilen.
- Vi sitter alla här i kyrkan och väntar på er, viskar han tillbaka.
- men det börjar ju kl 11 säger mamma, lite halvt panikslagen
- nej klockan 10 börjar det.

mamma börjar springa mot bilen men sen hör man att han bara skämtar med henne. Elakt värre!

Begravningen var fin, jobbigaste är att se alla som är så ledsna. Förstår inte hur man kan jobba på begrasvningsbyrå. Jag skulle gråta på alla.

På eftermiddagen gjorde jag något roligare, mina naglar. Mycket nöjd. 350 kr för nagelförlängning och duktiga är de också! Skickade in bild igår men den kom aldrig fram!

Nu är de bauhaus och hemtex med carro. See you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0