make up your mind...

God eftermiddag!

Dagen har gått i emmelies fart, dvs i snigelfart.

Suttit i sängen hela dagen hittills, bölat till biggest loser (min vanliga söndags rutin) och lite senare ska jag försöka ge mej på att färga mitt eget hår. Kommer antagligen komma grön i håret imorgon, men får väl ha en scarf eller något om det ser för jävligt ut.

Pizza blir dagens middag och det klagar jag inte över, eller de blir nog en gyrostallrik. Tänkte ställa mig på vågen för att ändra om den beställningen till gyrossallad. Vi får se!

Träffade några gaaamla bekanta till mig, absolut åratal jag sett dom, mycket trevligt. Efter lite sneglande mot magen vågade hon fråga om de fanns bebis i magen! ;)

Nu åter till snigelfarten ;)

Varför är det så svårt för dig att lyssna, förstå och VISA HÄNSYN??

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0