se upp för pensionären!

sorry sorry!

Har varit fullt upp igår. Sjukt trött och efter jobbet blev det god mat på helene och jörgens. Måste väl säga att jag inte är överdrivet impad över en rätt för 230 spänn. Efterrätten smakade lite som ikeas gamla kladdkaka de hade förr. Men gratis är gott som man säger. Men skulle lätt välja annan restaurang!

Kommer hem tilll en tom lägenhet halv 10, då min sambo är på byttan och dricker öl.  Så kommer jag på mig själv sitta och fundera på när han egentligen har tänkt att komma hem. HALV 10 EN FREDAG KVÄLL.

PENSIONÄRS VARNING!!!!!!!!!!!!

Idag har jag dammsugit mitt hem typ 5ggr, Baloo som är inne fäller så mycket hår så jag överlever knappt en dag här hemma. Vattnat blommor, torkat av och kört två tvättar.

Till kvällen kommer Fredrik och Tina. Spela lite playstation och umgås. Ledig lördag alltså.
Skönt eftersom jag är så trött!

Gud vilket boring inlägg men de är iaf ett inlägg....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0